Subject: FW: Marksa küla Mihkli-Kase ja Mihkliaasa tehnovõrgu projekti kooskõlastamine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 09:23:13 +0200

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/20018-4

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Russak Joonas <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 18, 2024 9:17 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Cc: Ivo Soomägi <[email-masked]>
Subject: Vs: Marksa küla Mihkli-Kase ja Mihkliaasa tehnovõrgu projekti
kooskõlastamine

Tere,

Saadan Teile parandatud projekti uuesti kooskõlastamiseks. Joonisele
lisatud paigaldatud keskpinge maakaabli sügavused, lisaks lisatud
joonisele märkused, et ristumisel kraaviga paigaldada maakaabel 1m
sügavusele ja 2m kaugusele truubitoru otsast.

Kui joonisel vaja veel mingeid korrektuure teha, siis palun võimalusel
helistada/kirjutada ja saan kiirelt vastavalt vajadusele joonist muuta.

Manusena lisatud ka keskpinge maakaabli teostusjoonis.

Lugupidamisega,

Joonas Russak

Tööjuhataja / projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5902 1726

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Oksa tee 18, 71067 Viljandi, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Saatja: Ivo Soomägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 3. detsember 2024 11:43
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Koopia: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Peeter Lellsaar
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Marksa küla Mihkli-Kase ja Mihkliaasa tehnovõrgu projekti
kooskõlastamine

Tere

Palun üle vaadata kooskõlastamis otsus.

Lugupidamisega

Ivo Soomägi
Projektijuht
Elektrilevi OÜ
+372 5385 5399 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.